56 000 diamanter senare

Stephie ville mocka alla boxarna idag så jag släppte bara ut hästarna. 
Efter frukosten bakade jag en sockerkaka till fikat. 

Wilda ägnade 1,5 timme åt att smyga på småfåglarna. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Hon funderar på hur hon ska kunna hoppa upp till hängrännorna på taket för det är där dom ofta sitter & kvittrar.  Hon koncentrerar sig så att hon skakar  när hon smyger runt. 
Stephie kom vid elva & fixade stallet och red Tosse. 
Mats och Marie kom vid tolv för Bosse hade lovat Mats att laga hans bil. 
Marie och jag gick in & satt & pratade innan herrarna kom in och vi fikade tillsammans. 
Stephie red Sigge och en elevs ponny under tiden. 
När M&M åkt hem tog vi Coppen till ridbanan och gick med honom. 
Bosse åkte till Georges pizzeria och köpte mat. Jag åt en räksallad, var inte alls sugen på pizza. 
Bosse och Wilda somnade efter maten,
(null)

Och jag passade jag på att göra färdigt min "Diamond painting" tavla på Sigge.    56 000 diamanter/pärlor senare är den äntligen klar! 
(null)
Nu ska bara ramen på så ska den få nån bra plats på någon av väggarna sen. 
Undrar om jag ska beställa nån ny tavla...? Eller sticka något kanske... Nåt "pyssel" kan ju vara roligt att ha. 
Fy vad det är mörkt ute nu på kvällarna. Jag ska gå ut & mata dom fyrbenta därute nu och lägga mig sen. 
Önskar er en God natt. 
Kram ❤️



Kommentarer
Postat av: Johanna

Så kul att läsa bloggen moster ulle😍 Så häftig tavla!! Vart beställer man en sån/lr hur gör man?
Kram Johanna

Svar: Roligt att du läser den! ❤️
Jag har köpt tavlan på diamanttavlor.se. Det finns färdiga motiv eller så skickar man in en egen bild så gör dom en tavla av den! Stor Kram 🤗❤️
ullebullesliv.blogg.se

2020-09-20 @ 06:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0