Dyr service, rena fönster & nytt tak

Stephie tog stallet i morse. 
Jag satte på en tvättmaskin innan jag åt frukost. 
Vädret var ok idag så jag fortsatte med fönstren. Jag putsade fönstren på uteplatsen och utsidan på alla fönster på nedre våningen. 
Sen fortsatte jag med de fyra fönstren i stallet (i boxarna) som var kvar. 
(null)

Så skönt att ha det färdigt inför vintern. 
Dom ringde från Atteviks att min bil var färdig så vi åkte in & hämtade den innan vi drack kaffe. 
Det är inte billigt att serva bilar på märkesverkstäder, men ett måste för att garantin ska gälla. 4 200:- blev jag av med idag.
Jag gick en halvtimme med Coppen på banan sen. Det var faktiskt så varmt så jag kunde gå i t-shirt.  
Vi åt lite rester idag bara, snabbt & smidigt. Sen gick vi ut i verkstaden för att skruva upp stora gipsskivor i taket. 
(null)
Inte jättesmidigt men det gick. 
Stephie kom strax efter fyra. Då fick först Tosse gå en tur i skogen..
(null)
... sen var det Sigges tur. 
(null)

(null)
Båda var snälla & inga kossor var ute idag, skönt. 
Nu ska jag fläta ihop mitt nytvättade hår & gå ut & kvällsfodra. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0