Familjekväll

Dagen har varit ganska lugn för mig. Ryggen är bättre men jag har tagit det försiktigt ändå. 
När jag var ute med Wilda på förmiddagen hittade jag flera smultron i landet. 
(null)

(null)
Wilda klättrade en hel del & busade sen sov hon hela eftermiddagen. 
Jag tog en snabb sväng till Ica efter fikat och började sen förbereda kvällens middag. 
Vi hade bestämt att äta tillsammans med Stephie, Danne, Tim och Amanda och spela canasta efter. 
Jag gjorde en gryta på fläskytterfilé med hasselbackspotatis till och en efterrätt med mjölkchoklad, hallongrädde och kaksmulor. 
(null)
Mätta blev vi och hälften av oss var nöjda efter kortspelet... vi som vann.. 
Good Night
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0