Gräs och ogräs

Jag & Wilda lekte ute på förmiddagen i solen. 
(null)
Ett lejon och en leopard/tiger
Bosse fixade i verkstaden hela dan. 
Efter det obligatoriska kaffet tog Coppen och jag vår obligatoriska     30-minuters promenad. 
(null)
Det var t-shirtvarmt idag också. Man får passa på att njuta nu för det ser ut att bli sämre väder från och med torsdag. 
Jag klippte gräset också, där inte automowern tar. Lite ogräs rensade jag med. 
(null)
Före...
(null)
... & efter. 
Det blev sen mat idag, klockan var nästan halv fyra innan vi satte oss och åt makaroner och köttbullar. Jag stuvade mina men Bosse fick vanliga. Han kallar stuvade för klistermakaroner...
(null)
Wilda roade sig inne medan vi var ute. Rensade i krukväxterna... Snart är det inget kvar i krukorna. 
Sigge hade vilodag men Tosse fick gå en skogsrunda igen. Han var en jättesnäll treåring idag! 

(null)
Sov gott allihop. Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0