Lunch med våra halvsystrar

Efter dom vanliga morgonsysslorna började jag med lunchen. 
Samtidigt som ugnen larmade att pajen var klar knackade det på dörren där nere. 
Karin och Maggi fyllde år i lördags men då hann vi inte ses mer än uppe på Målskog vid tävlingen. 
Så då bjöd jag hem dom idag istället. 
Vi hade sån tur med vädret! 
(null)
Sommarvärmen var tillbaka för en dag så vi kunde sitta ute & äta & njuta av solen. 
(null)
Vi åt köttfärspaj med sallad till & kaffe och kaka efter det. 
För er som inte känner till vårt släktskap så är K & M både Bosses & mina halvsystrar. (Bosse & jag är gifta men inte släkt på annat sätt!)
B har samma mamma som K&M & jag har samma pappa som K&M. 
Krångligt? Ja 😅
Men släktmiddagarna blir ju smidigare så, när man har samma släkt! 
Tosse var först ut av hästarna idag med. Han var jätteduktig i värmen ute på ridbanan. Bilden togs dock igår då det inte var lika fint väder. 
(null)

(null)
Han blev svettig och fick bada efteråt. 
Sigge gick också ett svettigt dressyrpass. Han fick skritta ut en sväng efter. 
(null)

(null)
Och bada i solnedgången. 
Sen var det bara Coppen kvar att promenera. 
(null)

(null)
Fin himmel ikväll! 
Det går många timmar i stallet när alla hästarna ska motioneras en och en. 
Wilda fick en äggkartong som hon håller på att smula sönder, det är jättekul tycker hon. 
(null)

(null)

God Natt allihop. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0