Matlagningsdag

Stephie tog hästarna på morgonen. Jag gick ändå upp klockan sju för jag hade bestämt att ta en promenad med Anette vid åtta. 
Hon hade tagit med sig kaffe som vi drack ute i skogen. 
(null)

Sen åkte jag till Ica & handlade & åkte hem och satte igång med storkok. 
Vi ska hjälpa Tim och Amanda att flytta möblerna från deras lägenhet i Borås på lördag. Amandas föräldrar kommer också och hjälper till så då tänkte jag ha middag färdig här när vi är klara. 
Jag gjorde en stor gryta Boeuf Bourguignon. Sen lagade jag falukorv i ugn med potatismos till middag idag. 
När Stephie kom red hon först Tosse på banan. 
(null)
Fartfyllt! 
Sen var det Sigges tur. Dom kämpade på med bytena. Sigge har lite egna idéer om hur det ska gå till....Inte bra! 
Det var lite fint i alla fall med solnedgången i bakgrunden. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter båda våra hästar hade Stephie en häst till att rida. Treåriga Ruska som står i Pias stall. Jag fixade stallet under tiden och sen körde vi ut transporten så nu står den redo. Imorgon är det dags att köra Coppen till veterinären i Skåne igen. 
God Natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0