Programträning

När jag kom in efter morgonfixet i stallet, hade Bosse jätteont. 
Det verkar som om ett revben har gått sönder.... Det känns så hopplöst, att han håller på med grejer som han inte klarar av & skadar sig gång på gång. 
(null)
Armbågen är blå men ser bättre ut ändå än den gjorde igår. Höften är också blå men känns tydligen lite bättre. 
Det har gått åt en & annan extra morfintablett idag. 
Jag tog ut Wilda en stund fast det regnade hela dan fram till efter två. Hon fick klättra på uteplatsen ett tag. 
Hästarna gick in vid halv två och då passade jag på att gå till ridhuset med Coppen också. 
S hade en elev först & sen gick vi upp till Målskog med Sigge vid halv sex. 
Stephie red lite först & sen var det min tur att rida igenom programmet som jag ska tävla på lördag. Stephie hjälpte mig (som vanligt till det bästa) men jag är ändå inte nöjd med min ridning. 
(null)
När stallet var klart för kvällen var det bara duschen & kvällsmackan kvar innan vi la oss och tittade på "Morden i Sandhamn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0