PW x två + promenad

Anette släppte ut hästarna i morse. Så jag låg kvar i sängen lite längre än vanligt. 
Bosse åkte till flygklubben igen och jag gick ut med Wilda en timme. 
Stephie kom sen och vi gick in & bakade chokladmuffins & tog en fika. Vädret har varit väldigt växlande idag ena stunden sol och nästa regn. 
Vi bestämde oss ändå för att ta en PW. Solen sken nästan hela vägen,
(null)
Men till slut började det regna, & inte lite heller. Vi var dyblöta båda två när vi kom hem. 
(null)
Efter att ha bytt till torra kläder lagade vi mat. Vi gjorde lax i foliepaket i ugnen med färskpotatis till. Det blev gott! 
Sen var det dags att ta hand om hästarna. För Sigge blev det en skogspromenad/PW. Stephie red och jag gick. 
(null)
Det var lite höstigt i skogen idag. En hel del löv på marken, men än så länge är dom flesta löven gröna & sitter kvar på träden. 
Tosse vilar idag men Coppen skulle ha sin promenad också. Vi gick en halvtimme med honom i ridhuset. Tack & lov att vi var under tak för det kom en hemsk regnskur medan vi var där. 
Idag har jag avverkat drygt tolv kilometer och tjugotusen steg. 
Usch vad mörkt det är ute på kvällarna nu. Halv nio och kolsvart... Inte roligt. 
Nu tittar vi på Hellenius hörna och sen är det läggdags för både oss och djuren. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0