Slapp söndag

Anette släppte ut hästarna idag så jag klev inte ur sängen förrän nio. 
Jag har vaknat varannan timme inatt & lyssnat på ljudboken. 
Just nu lyssnar jag på Höstmorden av Samuel Karlsson. Den är riktigt spännande och bra. 
Jag vaknade (sista gången) klockan åtta men det var skönt att få ligga kvar en stund. 
Vi gick ut med Wilda en stund och jag mockade lite. 
Bonden ska komma närsomhelst och tömma gödselstacken så vi mockade hagar med när Stephie kom. 
Tosse ville gärna vara med och hjälpa till. 
(null)

(null)

Vi åt lite rester av gårdagens tacos till lunch. 
(null)
Det är alltid gott! 
Coppen fick sin promenad sen. Vi gick i ridhuset med honom för vädret har ju inte varit det bästa den här helgen. Fast jag var beredd på ännu mer regn när jag skulle tävla igår så jag är ändå ganska nöjd med att det mest har duggregnat. 
(null)
Sigge njöt av sin lediga dag genom att göra en lerinpackning. 
(null)

När vi var klara med Coppen körde vi upp till Målskog och hjälpte till att plocka bort och tvätta dressyrstaketet. 
Min mage flippade ur, troligen på grund av att jag gick direkt efter att jag ätit en hel tallrik. Jag behöver sitta ett tag efter egentligen... 
Nu är det längesen magen strulade tack & lov, förr var det dagligen... 
Men tack vare mina homeopatmediciner mår jag för det mesta bra nuförtiden. 
För säkerhetsskull blev det bara en rostad macka & te på kvällen. 
Lite Wildabilder kommer det här också. 
(null)

(null)
En av favoritpositionerna. 
Här kommer en annan! 
(null)
Hon kör verkligen med mottot "Fullt ös - Medvetslös! 😂❤️

Jag hoppas på bättre sömn inatt. 
Önskar er en God natt också. 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0