Sömnlös

Inatt sov jag inte mycket. Jag fattar inte varför... 
Men nu ska jag ju inte upp & jobba i alla fall så det är lugnt. Lite tråkigt bara. Men tack & lov för ljudböckerna! 
Just nu lyssnar jag på "Försvararen" av Anna Karolina. Den är jättebra. 
Om jag inte kan sova inatt heller måste jag välja en ny bok för jag har bara tio minuter kvar på Försvararen. 
Stephie mockade alla boxarna idag med. Sen skurade hon boxväggarna och jag putsade fönstren på framsidan av stallet. 
Efter fikat red Stephie upp till Målskog på Sigge. Jag gick med. 
Dom tränade byten och det börjar gå lite bättre nu. Men det är inte lätt! 
(null)

(null)

Jag gjorde fläskfilé med klyftpotatis till middag. Stephie hade en häst till att rida efter maten, en treåring i Pias stall. 
Bosse & jag körde ner min WV Toareg till Atteviks. Så nu är den på plats för servicen imorgon & jag blir ruinerad...
Det är helt sjukt hur mycket betalt dom tar för en service där dom knappt gör något. Dom ska göra ett oljebyte, byta några filter bara.. & det kostar femtusen kronor...
Wilda har använt mig som klätterställning två gånger idag. När jag har varit utan kläder... Det är INTE skönt med tjugo klor som pressas in i skinnet och springer uppför benen, ryggen och till nacken. Tur att det finns plåster.. 
Hon är söt när hon sover lilla busan. 
(null)
Nu är nog hästarna hungriga igen så jag ska gå ut. Sen håller jag (& kanske ni?!) tummarna för att jag får sova lite i natt. 
Good Night 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0