Tvätt, träning och grillkväll

Det regnade på morgonen när jag var i stallet. 
Men det klarnade upp medan vi åt frukost. Wilda fick gå ut dom vanligt på förmiddagen. Idag fanns det en spännande stor väska på uteplatsen som hon var tvungen att undersöka. 
(null)
Vi var lite rädda att hon skulle dö på kuppen för Hockeyutrustning luktar INTE hallon precis. Det var väl därför Tim lämnade den ute efter gårdagskvällens träning! 
Men Wilda sniffade runt och verkade inte tycka att det var så hemskt. Haha 
Jag åkte till Ica sen och försökte veckohandla. Ibland är det så svårt att komma på vad vi ska äta i veckan. 
Solen sken när jag kom hem så jag bestämde mig för att tvätta både bilen och transporten. Bättre sent än aldrig.. 
(null)

Bosse lagade mat under tiden, stekt torsk med potatis, rivna morötter och remouladsås. Det var gott. 
Jag hade Tosse nästan klar när S kom hem. Hon valde mellan ridbanan och ridhuset men eftersom det blåste ganska mycket så fick det bli inne. 
Sen var det Sigges tur. Vi gick upp till Målskog (ridklubben) med honom och tränade på dressyrstaketet. 
Stephie red idag & det var tur för han var väldigt pigg.... & lite busig... 
(null)

(null)

Tanken är att jag ska rida där imorgon, om han är lite lugnare. Det är tävling på lördag men jag får se om jag startar. 
Vi var klara i stallet vid 19.20 & då var det dags för årets sista (troligen!) grillkväll. Termometern visade 15 grader på uteplatsen men det blåste så det kändes kallare. 
Det var Tim och Amanda som skulle grilla hamburgare och undrade om vi ville göra dom sällskap. 
Jag fick sätta på mig en vinterjacka, men det var mysigt och gott med en hamburgare och öl i trevligt sällskap. 
(null)

Nu ska jag duscha och sova. Vi lägger oss tidigare och tidigare nu när det blir mörkt om kvällarna. 
Sov så gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0