Aktiv & inaktiv

Morgonen & förmiddagen var som vanligt med hästar och Wilda. Det var ganska kallt ute så vi var inte ute så länge. 
Sen satte jag igång och handskura golven nere på toaletten, hallen utanför den och i groventren. Det borde jag dock inte ha gjort för det blir bakläxa på det. 
Både S & T har frågat vad jag har gjort.
Det luktar gott men ser alldeles flammigt ut och känns lite "strävt" att gå på. Jag får helt enkelt göra om det imorrn. 
Efter kaffet tog jag på mig träningskläder och gav mig iväg. Jag hade inte bestämt mig för var & hur långt jag skulle springa. 
Det blev långt... nästan 14 km. 
Jag sprang ner till Vidablick vid Vättern och följde sen Vätterns kant bort till Tjuvanabben och vidare till Trånghalla. 
Så fint är det att springa därnere. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Röd som en tomat var jag när jag kom hem! 
Men det är så skönt när man kommer hem & har duschat, att sjunka ner i soffan & bara slappa en stund. 
Vi hade rester kvar att bara värma också så jag slapp laga mat. 
Wilda tyckte också det var mysigt att jag satt i soffan. 
(null)

(null)
Vilken stil! 
(null)

(null) 
Stephie red Sigge. Ett pass med en massa lösgörande jobb. 
Tim och Amanda blev väldigt sena hem (22) så jag lagade mat åt dom så dom slapp ställa sig med det mitt i natten. Dom fick fläskfilé och klyftpotatis. 
Nu ska vi sova. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0