Att komma till insikt

Vi hann precis somna igårkväll sen small det. Katten rev ner en stor blomma med kruka från spishyllan nere. Krukan gick i tusen bitar förstås och det var jord överallt. Precis vad man längtar efter, lite städning mitt i natten..
Hon var söt när vi la oss i alla fall..
(null)

(null)

Anette hörde av sig när jag åt frukost & ville ha promenadsällskap. Vi gick samma runda som igår, cirka fem kilometer. 
(null)

(null)
Vädret var lite bättre idag, inte lika kalla vindar. Bosse & Wilda var ute under tiden. 
(null)
Vår Wilda vildkatt 😻
Jag dammsög hela huset sen, hade inte fått med all jord när jag sopade inatt. Sen var det en hel del tvätt att både tvätta och ta hand om. 
Medan jag pratade med Mia i telefonen putsade jag speglar och insidan på några fönster. 
Ridningen gick åt skogen idag. Jag red inte ut i skogen alltså utan träningen gick åt fanders. Jag kom till insikt med att jag inte kan rida. Det är så j - la komplicerat & svårt att få till allting. Just nu är det inte roligt alls att rida. Jag vill ha en snäll, mindre & lättare häst.. Förlåt Sigge men du har blivit lite för stor & svårriden för mig. 
(null)

Ja, ja nu är det som det är. Vi har dom djuren vi har och älskar dom även om man ibland blir ganska frustrerad. 
Nu ska jag gå ut och pussa på lilla pållen som jag har klagat på 😅 Fast det är faktiskt mest mig själv det är fel på. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0