Blommor & bommar

Igår handlade jag ju all påskmat men jag köpte inget påskgodis. 
Så idag åkte jag iväg och köpte godis och stannade också till och köpte penséer. 
Jag letade reda på all jord som fanns kvar hemma från förra året och planterade blomlådorna vid stallet och en kruka var på fram och baksidan. 
(null)
Det ser inte så fint ut än, det behöver växa till sig lite. 
Stephie jobbade halvdag idag så efter lite lunch sadlade vi Sigge. Han fick trava bommar  och jogga i låg form. Sen skrittade vi ut en sväng. 
(null)
Fotad uppifrån...
(null)
Underifrån....
(null)
Och här har Sigge tröttnat och somnat 😂
Danne kom och hämtade Stephie med sin nya bil som han hämtat i Malmö. 
Jag tog en kort pw. 
(null)

(null)

(null)

(null)

På kvällen gjorde vi " stenbakad" pizza. Den blev jättegod med prosciutto och mozzarella. 
(null)

Nu är det dags att försöka få upp rumpan ur soffan och gå & mata hästarna. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0