Diverse inköp & bra träning

Jag sov inget vidare natten som var. Lyssnade en del på ljudboken & somnade om ganska snabbt men vaknade snart igen. 
Hästarna fick gå ut i en liten hagelskur. Det har varit växlande väder hela dagen. 
Wilda var på jaktstigen när hon var ute. 
(null)
Först ville hon gå till stallet och kolla om det fanns några gråsparvar där att smyga på. 
(null)

(null)
Sen smög hon på Bosse, han gömmer sig & hon smyger & "anfaller" sen. 
(null)

(null)
Man blir trött av all jakt och behöver vila ibland också. 
Jag skurade om golven när vi kom in och putsade ett par fönster. 
Efter kaffet åkte vi in till Jönköping och uträttade några ärenden. Bosse skulle köpt en bordssåg att använda i lägenheten men vi hittade ingen bra till vettigt pris. Vi fick med oss diverse annat hem i alla fall. 
(null)
Morötter och mineraler till hästarna, vin och öl till oss och lite bildelar till en "kund" som kommer med sin bil på torsdag. 
Jag och Sigge tränade för Stephie idag. Det gick hyfsat bra faktiskt, kändes absolut bättre än sist. 
Tim och Amanda blev sena hem idag också på grund av Tims jobb. Jag gjorde "köttbullar i god sås" till dom så dom kunde äta när dom kom hem vid halv tio. 
Tim har mycket på jobbet nu, vilket såklart är positivt. Han har fått bra omdömen, så roligt!
(null)

Nu ska jag mata hästarna och sen är det läggdags. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0