Dumme Mosse

Jag fortsatte med fönsterputsningen idag. Jag tog utsidan på alla fönster på bottenvåningen och dom stora rutorna vid uteplatsen. 
Wilda var med & tittade intresserat. 
(null)

(null)

(null)

Solen sken och det var som mest +15 grader, jätteskönt. Bosse har varit iväg med Kjell & åkt motorcykel hela dagen. 
Jag tog bilen och åkte till Dumme Mosse för att springa en sväng. Det är ett stort naturreservat som ligger uppe vid flygplatsen. 
Det är mycket våtmarker och man har byggt upp en bred spång. 
(null)

(null)

Rätt vad det var såg jag att jag hade sällskap 😱 
(null)

Upp med kameran, ta ett djupt andetag & spring fort fort därifrån! Jag har till och med svårt att titta på bilden nu! 
Ormar och paddor - Bläääää
(null)

(null)

(null)

(null)
Det är verkligen fin natur där. 
Jag hade lite rester kvar från i söndags som jag åt framför tv:n. 
Sen åkte jag till Ica & handlade lite och hämtade ut ett paket som jag beställt. 
När Stephie kom var jag redan i stallet och borstade på Sigge. S red idag & imorgon ska vi försöka filma igen. 
Dags att göra stalltjänst igen. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0