El, cement och träning

(null)
Nyss druckit ur kranen, bengaler dricker hellre rinnande vatten. 
S&D tog stallet i morse. 
Bosse åkte iväg en sväng efter frukosten så jag gick ut med Wilda. 
Idag ville hon jaga longeringspisken & när hon hade fångat den släpade hon med den upp på muren & i ena urnan där. 
(null)

(null)

Bosse var hemma igen vid elva & då lastade vi bilen med verktyg och lite virke & åkte till lägenheten. Bosse fixade med lite eldragning & gjöt igen golvet på ett ställe. 
(null)

(null)

(null)

Jag slipade väggar i sovrummet under tiden. 
När Stephie kom efter jobbet var jag och Sigge redan i ridhuset. Hon skulle hjälpa mig. Men fy fasen vad det är svårt att rida! Jag inser det mer och mer för varje dag. Sen har det väl att göra med Sigge också, han är ingen lättriden häst precis. Galoppen är helt klart svårast.
Jaja, det är som det är, bara att kämpa vidare men stackars Stephie får ju tjata hela tiden. 
Vi åt fajitakyckling med Tim och Amanda på kvällen & tänkte sova tidigt för jag var trött. Men nu är klockan elva igen...
Sov så gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0