Ettåring på hög höjd

Idag fyller vår Wilda ett år❤️
(null)
Hon började dagen med att vara extra busig. Först försvann hon två gånger från Bosse ute. (Jag var inne & dammsög) 
Man tittar bort en sekund & sen är hon försvunnen. Vi hittade henne igen & sen plötsligt springer hon iväg igen och klättrar högst upp i ett träd. 
(null)

(null)
Där satt hon och kunde inte komma ner. Jag fick hämta stegen och hjälpa henne. Det gick bra som tur var, hon kom ner helskinnad och jag klarade mig från rivsår, haha
När man fyller år brukar man ju få paket, eller hur?!
Wilda blev jätteglad för dina paket och slet upp dom direkt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Hon fick ett par nya leksaker som hon tyckte mycket om. 
Jag gick ut sen och tvättade plattorna på uteplatsen på framsidan med högtryckstvätten. 
(null)

Jag började också jobbet med att försöka återställa "hage nummer 3" till ursprungligt skick. Coppen har grävt flera stora gropar i den och man undrar var han gjorde av jorden som han grävde upp. Kvar är bara en grop och inget att fylla igen den med....
Innan ridningen hann vi med att såga av en bit träd igen, en bit till av linden på baksidan. 
(null)

Sigge fick gå i skogen idag & det var han nöjd med. 
Vi tog lite gosbilder efter. 
(null)

(null)

(null)
😂😂
Till kvällsmat fick Wilda sin älsklingsrätt, precis som det ska vara på födelsedagen. 
Ett fat med räkor. 
(null)
(null)
Mums. 
Jag fick mitt protokoll idag. Fina siffror och snälla kommentarer. 
(null)

(null)

Nehej, nu är det dags att resa på sig och gå ut i stallet. 
God Natt på er 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0