Fy för Aprilväder!

Idag var ju tanken att rida Sigge i ridhuset men då plötsligt var det bokat hela förmiddagen. Så dumt. 
Vädret var helt ok vid tio så vi bestämde oss för att ta en tur i skogen idag med. 
(null)
Sigge var nog nöjd med valet. 
Medan vi fikade började det snöa. Bläää 
(null)
Vi fick revansch i canasta sen. Idag vann B & jag ganska stort. 
Hästarna fick gå in kvart i två då var täckena redan dyblöta. Inget skönt väder för dom att vara ute i. 
Vi var inte heller så sugna på att vara ute.      Jag gjorde fläskfilé med klyftpotatis till middag. Sen blev det lite soffhäng. 
(null)

(null)

(null)

Tyvärr har snön fortsatt att falla och nu är det ordentligt vitt ute. Inte vad man längtade efter nu precis! 
(null)
Tim åkte med S & D & tittade på ett hus på kvällen. Jag passade på att dammsuga hela huset under tiden, annars har vi bara tagit det lugnt. 
Nu tittar vi på Robinson. Sen blir det en vända till pållarna innan det är läggdags. 
Jag sov skitdåligt natten som var. Jag blev jättetrött på min ljudbok också för uppläsaren pratar väldigt tyst & med ljus röst. Jag använder inte mina vanliga hörlurar på natten utan har ett par som ligger under kudden. Det gjorde att hon var väldigt svår att höra. 
Inatt ska jag se till att ha en annan bok med en "bättre" uppläsare. Det får bli en dag och en nattbok nu ett tag igen. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0