Härlig promenad och middagsbesök

Denna dagen var fullplanerad så att säga. 
Efter stallet, frukost och så vidare gick jag till köket och började förberedde maten. 
Jag stekte kyckling för att göra italiensk kycklinggryta. Jag hann nästan klart innan det var dags att gå ut. 
Vi hade bestämt att ta en promenad tillsammans med Ester och Magnus. En liten stund innan vi gick snöade det... Men solen kom fram & värmde lite dock blåste det iskalla vindar. Typiskt Aprilväder. 
(null)
Snöovädret drog vidare in mot Jönköping 
(null)
Och vi gick mot den blå himlen. 
E & M hade packat med kaffe i sin ryggsäck så vi satte oss och fikade när vi gått halvvägs. 
(null)

När vi kom hem gjorde jag sallad och rörde ihop en kladdkaka. Kycklinggrytan fick lite extra kryddor, jag kokade ris och gjorde vitlöksbröd. 
Peter, Lisa & pojkarna kom vid halv två & vi åt och drack kaffe efter med kladdkaka, glass och grädde. 
Stephie var hos Mickan & red ett par hästar idag. När hon kom hem red vi Sigge. 
Jag fick ett träningspass till där jag övade på lite programdelar. Det är inte lätt... 
Hästarna väntar på sin kvällsmat därute, 
(null)
jag måste bara väcka vilda Wildis innan jag kan gå ut. Hon har somnat så gott i mitt knä. 
(null)

God natt allihop
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0