Jag vann! đŸ„‚đŸŸ

Resultatlistan för 50+VĂ„rritten LA:1 har precis publicerats. 
Jag vann! 
(null)

SĂ„ roligt! Fina procent fick jag med, 71,25 %
Tack för coachningen Stephie! 
Wilda & jag var ute pĂ„ förmiddagen medan Bosse hade en flyglektion. 
Hon var & grĂ€vde i "sitt" sorkhĂ„l pĂ„ baksidan nĂ€r grannens stora schĂ€fer plötsligt kom farande och hoppade över staketet đŸ˜±
HjĂ€lp tĂ€nkte jag! Men Wildis reagerade snabbt och sprang  upp för sin klĂ€tterstĂ€llning vid uteplatsen och satte sig i sĂ€kerhet. Pust...
(null)

(null)
Hon satt kvar dĂ€r & spanade ganska lĂ€nge innan hon vĂ„gade sig ner igen. 
Jag hann mocka en hage ocksĂ„ innan det var dags för kaffe. 
Planen var att Ă„ka till lĂ€genheten sen men vi insĂ„g att det skulle bli vĂ€ldigt sent med maten i sĂ„ fall. SĂ„ vi vĂ€rmde lite mat & Ă„t innan vi Ă„kte. 
Vi tog vĂ€gen förbi A6 ocksĂ„ för att hĂ€mta ett ölfat som vi bestĂ€llt. SĂ„ nu finns det öl i baren i sommar. 
Jag började plocka bort parkettgolv idag. Det ligger fiskbensparkett framför badrummet som ska bort eftersom badrummet ska byggas ut & bli större. 
(null)

(null)
Det Ă€r inget lĂ€tt jobb, dom Ă€r lagda sĂ„ att dom liksom lĂ„ser varandra.  Vi försöker bevara stavarna för det ska lĂ€ggas lite mer parkett pĂ„ ett annat stĂ€lle. 
Jag har & göra dĂ€r ett par dagar till. 
(null)

(null)
Bosse jobbade vidare med vĂ€ggarna. 
Stephie jobbade vidare med bytena pĂ„ Sigge idag med. 
(null)
VĂ€dret har varit helt ok idag. +9 som mest med lite sol och nĂ€stan ingen vind. 
Dax för kvĂ€llstjĂ€nst i stallet. Jag ska ge Sigge en segerpuss och ett extra Ă€pple ocksĂ„. 
God natt allihop 
Kram ❀

Kommentarer
Postat av: Kikki

Grattis syrran sÄ bra gjort!

Svar: Tack!
ullebullesliv.blogg.se

2021-04-28 @ 20:00:24

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0