Kloklippning & bankmöte

Solen sken i morse men det har inte varit speciellt varmt idag. 
(null)
Utsikt från stalldörren. 
När morgonsysslorna var klara åkte jag till Ica, behövde handla lite inför helgen. 
När Wilda hade varit ute var det dags för kloklippning på vildkatten. Hon skriker & vrider sig som en mask och är hal som en ål! Det är inte lätt!! Till slut blev framklorna klippta utan att för mycket blodvite uppstod. Vi får ta nya tag med baktassarna imorgon. 
Jag hade tänkt åka till lägenheten sen men vi hade visst ett möte med vår bankman bokat klockan halv tre. 
Vi gick ut och fixade lite istället. Vi gjorde klart uteplatsen på framsidan, flyttade dit möbler och så. 
Jag hann rensa rabatten också innan vi gick in och åt lasagne. 
Mötet (online) tog 1,5 timme och än en gång ändrades planerna. Jag tänkte åkt till lägenheten efter mötet men Bosse behövde skjuts för att hämta en bil vid fem så det var ingen idé att åka. Får bli imorgon istället. 
Stephie kom efter jobbet och vi tog en promenad. 
Sigge hade vilodag och det tog han på orden!
(null)

(null)

(null)
Det blev mycket mys & gos. 
Jag ska försöka komma isäng lite tidigare än jag brukar ikväll så det är dags att resa sig & gå ut. 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0