Mysigt möte

Idag har det inte hänt så mycket. 
Planerna ändrades lite under dagen. 
Först tänkte vi filma min tävling en gång till, men jag kände att jag var nöjd med det vi filmade sist. Jag ville rida ut istället. 
När Stephie kom ringde det till henne och det var Mickan som undrade om S kunde komma och hjälpa henne att rida några av hästarna.  Vi bestämde oss för att låta Sigge vila idag & så åkte S till Mickan. 
Tim & Amanda åkte till lägenheten för att "flexa" (slipa) bort betonggolv och slipa där kaklet har suttit i köket. 
Bosse åkte till Visingsö med ett par till från flygklubben för att ha ett möte där med folk från Visingsö golfklubb. 
Kvar hemma blev jag. 
Jag tog en pw upp mot Målskog (ridskolan) & såg att Karin & Maggi var där. Jag svängde in till dom & vi satt & pratade vem bra stund. Mysigt men kyligt så fort solen gick i moln, jag fick småspringa hemåt sen för att få upp lite värme igen. 
(null)

(null)

(null)
Mosssiga stenar har en viss charm tycker jag
När jag kom hem bytte jag vatten och mockade i hagarna. S kom hem & hjlpte till med. 
När Bosse kom hem tog han med Wilda ut igen en sväng & hon fick hälsa på Sigge. Eller tvärtom, det är faktiskt Sigge som är mer nyfiken på att träffa Wilda. 
(null)


(null)
Pusspuss 
(null)
Jag missade att fota det första när Wilda nästan kröp in i Sigges näsborre! Jag tror att dom gillar varandra ❤️
B & jag åt räkor och drack vitt vin på kvällen, inte bara vi förresten, Wilda älskar ju räkor! 
Även min ansiktscreme var kärleksfull idag. Jag öppnade en ny burk & då såg det ut så här;
(null)
Fint, eller hur?!
Idag har jag skickat in min tävlingsfilm. Nu är det bara att vänta på resultatet...
God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0