Promenad, städ & tvätt

Det är fredag & Wilda har intagit helgposen 😂
(null)

Anette hörde av sig på morgonen och ville ha promenadsällskap. Så efter de vanliga morgonsysslorna inklusive kattrastning gick vi iväg. 
Solen sken men det blåste riktigt kallt. Vi gick runt Rickarp-Målskog men bestämde oss sen för att gå bort till utsikten vid brukshundsklubben/ Häggeberg. I skogen var det vindstilla och skönt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Lakanen som jag lagt i tvättmaskinen var klara när jag kom hem & åkte i torktumlaren. Jag passade på att köra en maskin med handdukar också för på helgerna brukar T&A tvätta. 
Jag tog en sväng med dammsugaren också och städade toaletterna. 
Stephie red Sigge idag, imorgon är det min tur. 
(null)

Vi åt grillad kyckling på kvällen med potatiskroketter och räkröra. 
Dags att sätta på ljudboken, lägga högtalarna till rätta under kudden och sova lite. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0