Sorkjakt och piaff

Dagarna går jättefort, jag tycker inte att jag hinner någonting. Hur hann jag jobba förut??

Wilda hittade på något nytt spännande idag ute. Hon hittade ett sorkhål & började gräva & dök ner i det. Hon var helt uppslukad & höll på en jättelång stund. 
(null)

(null)

(null)
Undrar vad som händer om hon får tag på sorken. 
Vi fick borsta henne ordentligt innan vi gick in. 
Efter kaffet åkte vi till lägenheten. Jag fortsatte att slipa tapeten i sovrummet och Bosse gjorde en hink med betong & gjöt det sista i golvet. 
(null)

Vi var hungriga när vi kom hem, jag gjorde falukorv i ugn med potatismos. 
Idag var det Stephies tur att rida Sigge.     Dom tränade byten först och sen övade dom på piaffen. 
(null)

(null)

(null)
Nöjd häst efteråt?! ....,
(null)
Eller?!.... 😂😅
Han är söt våran Sigge ❤️ 
Nu ska han & Coppen få lite nattmat. 

God natt
Kram ❤️
Så här fint var det ute ikväll med fullmånen. 
(null)

Det var riktigt mörkt (klockan halv elva) men jag står under en gatlampa och kameran på min IPhone 12 mini är suverän! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0