Ulle-Bulle-Boeuf

Idag har vi haft stormstyrka på vindarna här. 
I morse regnade det också, inget roligt väder alls. 
Jag slapp gå ut i stallet på morgonen för Stephie och Danne tog det. 
Snabbt bestämde jag mig för att det fick bli inomhusaktiviteter idag. 
Jag började med att åka & handla mat till helgen. 
Väl hemma igen satte jag igång att laga en Boeuf Bourguignon (till lördag eller söndagsmiddag) Medan den puttrade på spisen gjorde jag bulldeg. Medan degen jäste åt vi pannkakor. 
Till slut var både grytan och bullarna klara och då tog vi självklart en kopp kaffe med nybakad kanelbulle. 
(null)

(null)

När Stephie kom tog vi Sigge till ridhuset. Stephie red ett pass med bara lösgörande jobb. Sen avslutade vi med lite tramp (piaff)
(null)

Ikväll har vi ätit tacos. Tim kom inte från jobbet förrän 22, han har galet mycket nu. 
Wilda åt äggkartong. 
(null)

(null)

Nu ska jag natta hästarna & sen mig själv. 

(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0