Valborgsmässoafton med grill

Stephie och Danne tog stallet i morse. Jag vaknade ändå tidigt & gick upp och gjorde mig klar. 
Vid åtta satte jag mig i bilen och åkte till lägenheten. Där jobbade jag vidare med parketten, tacksam för att jag inte är golvläggare! Det gick ändå ganska bra men nu kommer jag inte längre förrän Bosse har sågat lite där nya väggen ska sitta. 
(null)
På hemväg från lägenheten stannade jag till i city och gick in på Vero Moda & köpte ett par nya jeans. Det känns både ovant & konstigt att gå i affärer! Men mina stalljeans håller knappt ihop längre, det är hål överallt i dom. Skönt med ett par nya hela byxor. 
När jag kom hem drack vi kaffe ute i solen. 
Vi gjorde lite snabblunch sen för Bosse skulle iväg och flyga. Jag gick ut & red Sigge. Jag tränade övergångar hela passet. En massa övergångar! 
När jag kom in igen tinade jag kyckling och la den i marinad. 
När alla var hemma grillade vi kycklingspett och åt rostad färskpotatis, sallad och bea till.  Vi satt ute som man ska i dessa tider. 
Det var lite för kallt egentligen men med tjocka jackor & några mössor gick det bra. 
(null)

Det blev valborg utan eldar i år. 
Nu är det läggdags igen, ikväll är jag trött. 
Sov gott alla 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0