Wilda möter Wilda

Solen sken hela dagen från en blå himmel. 
Malin (före detta granne) & hennes lilla åttamånaders dotter kom vid niotiden. Vi hade bestämt att ta en promenad. 
Den blev ganska lång, cirka nio kilometer. 
(null)

(null)
Vi gick ner mot centrum & sen till Sjöåkra & över till Vidablick nere vid Vättern. 
Sen tog vi en fika & Wilda fick mat. Ja, bebis Wilda alltså. Dom har ju samma namn kissen och barnet. 

(null)

(null)
Wilda the cat var lite misstänksam & nosade försiktigt men satte sig sen på behörigt avstånd. 
(null)

Det är en go och glad tjej dom har! Hon skrattade mest hela tiden. 
(null)

(null)

På eftermiddagen bytte jag hästarnas vatten och borstade Coppen ordentligt. Han rids ju inte just nu, veterinären ska titta på honom på torsdag. 
Jag hade borstat Sigge när Stephie kom & då knoppade hon honom och satte upp mitt hår också. 
Vi hade bestämt oss för att filma idag igen. Det var en till i ridhuset så framridningen blev ganska lång men jag var faktiskt nöjd efter att ha ridit programmet! Det kändes bra. 
När vi kom in hade Tim och Amanda grillat och gjort färskpotatis i ugnen.  Så gott! Det smakade sommar! 
Det har varit en riktigt bra dag idag. 
Nu är det dags att släcka lampan. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0