Bilbogsering

Jag fortsatte jobbet med staketet vid poolen idag. Jag skurade den delen som är mot parkeringen. 
(null)
Hoppas nu bara att det inte blir ösregn flera dagar framöver utan att jag kan måla det också. 
Stephie var hos Mickan tidigt så hon var hemma redan vid elva. Då var Sigge klar att gå till ridhuset, Stephie red idag med. 
Klockan ett åkte S iväg igen för att möta upp Mickan. 
Men hon hann inte fram till mötesplatsen innan hennes bil gick varm. Hon fick ställa den där hon var och Bosse & jag åkte dit & bogserade den hem. Jag tyckte att det gick bra, man bogserar ju inte så ofta, ett litet ryck när jag växlade ner i en uppförsbacke bara.  Vad är det enda som påpekas efter då tror ni? 
Naturligtvis det lilla rycket… 
Stephie och Mickan åkte till Göteborg för att titta på en häst som Mickan är intresserad av. Stephie fick provrida och dom gillade hästen så det blir troligen köp. 
Jag tog en promenad nere vid Vättern med Anette framåt kvällen. 
(null)

(null)

(null)

Jag åkte förbi Ica på vägen hem & köpte bland annat ett gott brytbröd som jag åt till en kopp te på kvällen. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0