Blåbär istället för tävling

Idag skulle jag ha tävlat, men jag strök mig ju för ett tag sen. Så kvart i tio när jag skulle ha startat stod jag istället mitt ute i blåbärsskogen. 
(null)

(null)
Jag åkte upp till Klerebodammen idag där det är stora skogar fulla med blåbär. 
Plötsligt hörde jag något & tittade upp. Då kom det en lös ponny galopperande på stigen en liten bit ifrån mig! Cirka 100 meter efter sen kom en tjej som red på en islänning. Konstigt att ha med en helt lös ponny i skogen eller? 
Jag plockade en timme ungefär innan ryggen helt sa upp sig. Jätteont fick jag så det var bara att gå tillbaka till bilen igen. 
Jag handlade lite till kvällen på vägen hem. 
B åkte till Visingsö på förmiddagen för att förbereda för Fly in där imorgon. 
Så jag tog ut Wilda en stund när jag var tillbaka. Sen gick jag in för att titta på OS laghoppning. Så spännande men också fruktansvärt irriterande när dom bara sänder en timme på 5:an & sen bryter för att ha uppsnack inför damfotbollsfinalen i en timme. 
Radiosändningen avbröts också både av musik och fotbollsprat. Så tråkigt! 
Det gick bra för Sverige i hoppningen i alla fall. Alla tre (Peder, Henrik & Malin) i laget var felfria = bäst idag. Finalen går imorgon. 
Stephie kom hem från Mickan och vi åt laxfilé med färskpotatis tillsammans. 
Efter en stund i soffan blev det uteritt med Sigge. 
(null)

Han var som vanligt rätt så irriterad på alla flugor och andra bitska insekter. 
På kvällen åt Tim och jag fajitakyckling i pitabröd. Amanda är i Helsingborg med kompisar denna helgen. 
Nu ska jag sova med min Backontrack som jag har för ryggen. Den brukar hjälpa bra. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0