Blackstone och Malte 6 år

På förmiddagen målade jag staketet som jag skurade igår. 
(null)
Det tar lite tid när man ska in emellan och måla kanterna. 
Idag återkom sommaren, det var lite höstkallt på morgonen men sen värmde solen jättemycket mitt på dan. 
Stephie kom när vi drack kaffe och vi satt ute en stund och tittade på OS-hoppningen. När det började hetta till & bli spännande med svenskarna gick vi in & såg det sista på Tv:n. 
Ett Silver plus en fjärde & en femteplats blev facit. Det bådar ju gott inför laghoppningen. 
Stephie red Sigge sen. 
(null)

(null)

Vi hann springa genom duschen efter innan vi åkte in till Jönköping. Stephie åkte med för att få lite kroppsbehandling hos Yvonne och B & jag hade bokat bord på Blackstone till klockan fem. 
Vi åt trerättersmenyn den här gången också.  
Så gott & vi var proppmätta när vi gick därifrån. 
(null)

Vi svängde förbi Peter med familj på vägen hem. Malte fyllde sex år igår (då var dom inte hemma) & vi ville ge honom hans presenter. 
Han fick Lego, en transformer och en burk nutella, precis det som han hade önskat sig. 
(null)

Nu är det bara kvällsfodringen kvar. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0