Dubbelt upp

Bosse åkte till lägenheten kvart över sju i morse. Han och Ralf (elektrikern) skulle göra klart det mesta av elen, köket är kvar & ska fixas nästa vecka. 
Jag var uppe tidigt med & Wilda & jag gick ut vid nio. Solen sken men det var väldigt blåsigt & lite kallt. 
(null)

Jag höll värmen med hopprep och squats.    Jag lyckades ta en massa fulbilder på Wilda också. 
(null)
😂😂😂

(null)

(null)

Jag gjorde en god smoothie & satte mig och lagade Stephies ridbyxor. Sen tog jag en pw, halvvägs träffade jag på Jossans "gubbe" eller "baggen" som hon säger. Vi pratade en stund & sen gick jag vidare & passerade Rickarp där jag stötte på Karin och Maggi. Dom har flyttat sina hästar från Målskog (ridskolan) till Rickarp & trivs bra där. 
(null)

(null)

Jag fick skjuts av Bosse sista biten när han var på väg hem från lägenheten. 
Vi åt när vi kom hem & satt en stund i soffan efter maten. Wilda kröp upp hos mig & myste (mös ?!?) det händer inte jätteofta. 
(null)

Stephie kom och red efter jobbet. 
(null)

(null)
Dom tränade slutor bland annat. 
Efteråt gick vi en runda ute också, Sigge fick både ett dressyrpass och en sväng ute och jag fick dubbla promenader. 
(null)
Imorgon får han nog vila Siggisen. 
Nu ska han (och Bea) få mat & en godnattpuss. 
Vi har en gräshoppa som sitter precis vid ytterdörren. Det har varit många sådana här i sommar. 
(null)

Sov gott
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0