En händelselös dag till

En dag till har förflutit med foten i högläge. 
Jag drog på en tubigrip idag för att försöka hålla ner svullnaden. 
På förmiddagen satt jag i solen på uteplatsen 
(null)

och eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat i soffan. Spännande……. Not. 
Maten när Bosse väljer och lagar…
(null)

Ingen favorit men jag är tacksam att jag får lite mat nu när jag inte kan stå vid spisen själv. 
Stephie var här i morse och matade, släppte ut och mockade innan jobbet & sen kom hon & tog in & matade hästarna igen. Plus fyllde nytt vatten i hagarna. Efter det packade hon bilen full och flyttade ut till Lekeryd.
Hon hade några hästar att rida därute med ikväll. 
Nu ska jag hoppa ut och nattfodra pållarna, det ska jag nog klara av. 
Sov gott
Kram ❤️
Uppdatering 
Jag fick hjälp i stallet ikväll. Tim och Amanda erbjöd sig att fodra & mocka 
(null)

(null)

Tusen Tack! ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0