Fredag den trettonde

Det har inte hänt någon katastrof idag tack & lov, men inte varit nån kanondag heller. 
Jag sov lite bättre än de tre senaste nätterna. Behövde ett par Alvedon för att revbenen inte skulle värka. 
När morgonbestyren var klara satte jag igång med att laga morgondagens födelsedagsmiddag. Jag gjorde en Boeuf Bourguignon. 
Stephie var hos Mickan först och sen när hon kom red vi Sigge. Jag började, men det gick mer än skitdåligt, så Stephie fick ta över. 
(null)

Jättetråkigt när man tror att man har hittat några knappar och inser att det har man absolut inte gjort. 
Nu ger jag upp. Jag kan inte rida. Punkt. 
Vill inte mer, det är inte roligt längre. 
Får väl fundera på vad jag ska göra istället…  

Wildas nya favoritplats 
(null)

Nu har vi ätit rostbiff och potatissallad och tittat på Tilde på TV. 
Dags att gå ut i stallet. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0