Härligt väder & Bullbak

Idag sken solen från en nästan klarblå himmel. 
(null)
Bosse åkte iväg på motorcykeln, han & Kjell var borta hela dagen. 
Jag tog ut Wilda efter frukosten, hon var inte jätteaktiv så jag hann med henne trots att jag är långsam. 
(null)

När foten hade fått vila i högläge en stund gjorde jag en bulldeg. Medan degen jäste vilade jag foten igen. 
(null)

Jag värmde rester av pasta/kycklinggratängen som vi åt i helgen. 
Efter maten red jag Sigge. Det är inte helt lätt men det går. 
Hästarna fick gå ut och äta lite gräs sen. Sigge i hagen vid vägen och Bea fick gnaga i vägkanten. 
(null)

(null)
När jag hade bytt vatten i hagarna också kände jag att det var dags att gå in och lägga upp foten igen. 
Den är bättre helt klart men svullnar fortfarande. 
Dagens fot..
(null)

Nu ska jag gå ut i stallet så jag säger God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0