Heja Stephie 🌟💥 & bakslag

Idag skulle jag åkt med Stephie och Saga på tävling i Kimstad. 
Men jag fick tänka om. I natt har jag haft ont i foten och när jag gick upp kunde jag inte gå på den. Kryckorna fick plockas fram igen. 
Stephie skulle ju inte ha så mycket hjälp av mig snarare stjälp… Så jag ringde Anette & hon kunde åka med henne istället. 
Så tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot att åka med & se Stephies debut i Prix S:t George. 
Det blev vinst! 🌟💥🔥 GRATTIS!!
(null)

(null)

Jag har mest legat på soffan. Har bara lagat mat till dom andra som har varit i lägenheten och jobbat. 
(null)
Det röda på foten är "nytt" Det känns som om det brinner inuti foten där. 
Dax att hoppa ut i stallet & fixa för natten. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0