Högläge

Idag har det inte hänt någonting i mitt liv. 
Jag satt ute på förmiddagen i strålande sol & vi drack kaffet ute också.  (null)
Sen gick jag in och har i princip suttit i soffan med foten i högläge hela dagen. 
Har försökt hitta något kul att titta på på tv:n och löst korsord. Jag hoppas att jag inte behöver sitta här så många dagar för det är inte kul. 
Vi åt varsin fajitakyckling till lunch & sen kom Tim från jobbet vid fem och var snäll & bjöd på stuvade makaroner med falukorv. 
B har varit på flygklubben sen halv tre. 
Stephie var hos Mickan & red först & sen tog hon Sigge. Hon har ju fått ta allt med hästarna här idag stackarn. 
(null)

(null)
Bilderna är ifrån igår, innan skadan. 
Vi har nog bestämt att hon morgonfodrar & tar in sen här imorgon med innan dom (S&D) flyttar till Lekeryd. 
Jag ska försöka ha hästarna kvar hemma, vi känner att det nog är bäst för Sigge att stanna här. 
Inatt tror jag att jag kommer ligga vaken & lyssna på ljudboken. Det blir ju ännu svårare att sova när man inte har gjort någonting på hela dagen. 
Önskar er en god natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0