Klarar mig själv

Idag klarade jag hästarna & stallet själv på morgonen. Så skönt för jag gillar verkligen inte att be om hjälp. Sigge får finna sig i att gå lite saktare bara. 
Det har ju inte hänt så mycket här idag heller, men lite mer för varje dag. 
Jag har tittat på paralympicsdressyren en del. Vad imponerad man blir! 
Vilka ryttare och vilka hästar. 
Jag gjorde "köttbullar i god sås" till middag. Det räckte till Tim och Amanda med och till matlådor åt dom imorgon också. 
Jag tog en sväng med dammsugaren på kvällen, får panik när huset "gror igen" medan B inte verkar se det överhuvudtaget. 
Dagens fotbild 
(null)

Det har regnat av & till hela dagen här. 
Nu ska jag sova, eller lyssna på ljudboken. Just nu lyssnar jag på Marianne Mörcks självbiografi. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0