Kramp och nytt problem

Hur skönt är det att gång på gång få kramp i foten, som man inte kan stå på. 
Inte kul kan jag säga. 
Något annat som inte heller är kul är att tugga tuggummi och inse att en halv tand fastnat i det. Skit också. 
Det är inte min månad nu alltså. 
Ryggen, revben, foten och tand….
Men, det kunde varit mycket värre. 
Så jag försöker att inte gräva ner mig utan jag sitter lugnt i båten… jag menar soffan. 
Där har jag suttit hela eftermiddagen, en stund med sällskap sen själv. 
(null)
-Du & jag matte 😻
(null)

Jag satt på uteplatsen på förmiddagen i solen. Så skönt väder idag med. 
Tim och Amanda släppte ut hästarna på morgonen. Mitt på dagen hade jag samlat mod att gå till stallet och försöka mocka. En påse på foten (som inte får plats i någon sko) och kryckorna utbytta till grep. 
(null)

Det gick bra! Jag kan stå & gå lite på häl och utkanten av foten. Det tog väl dubbelt så lång tid än vanligt men vad gör det? 

Ena bägarrankan på uteplatsen har hittat ett bra klätterställe, upp i prydnadshjärtat har den slingrat sig ordentligt. 
(null)

(null)
Svårt att se med trädet bakom. 
Jag har inte varit aktiv dom sista tre dagarna precis…
(null)
Under en kilometer tre dagar i rad 
Jag fick hjälp med kvällsfodring/mockning ikväll också. Tim tyckte att hästarna var smutsiga så han borstade av dom också. 
(null)

(null)

Här kommer en uppdatering på foten också. 
(null)
Snygg va?…

God natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0