Lite här & lite där

Idag har jag gjort lite av varje. 
Jag skrapade lite färg i stallet på förmiddagen.  Men det är så kladdigt & svårt att få bort så jag bytte ut skrapan mot hink och skurborste och skurade ett par väggar istället. 
(null)

Så nu är Sigges box färdigskurad också. 
Efter kaffet åkte vi till lägenheten och skruvade upp täckskivor i köket plus lyfte ugnen på plats m.m
På vägen hem stannade vi till på Dal Baffo och köpte med mat hem. Rökfylld spätta med remouladsås, mums. 
När Stephie kom från jobbet var Sigge klar för ridning. 
(null)

(null)
Plutten ❤️
S & D åkte på husvisning sen igen. Jag tog en pw & hade turen att stöta på Ester halvvägs så jag fick sällskap. Vi blev bjudna på kräftskiva hos dom någon helg framöver. Vi ska försöka hitta en helg när både dom och vi kan. 
(null)

(null)

(null)
Ljungen blommar så fint nu. 
Jag sover skitdåligt just nu, inte kul alls. 
Jag har haft ett magnesiumpulver som man löser i kokande vatten. Det har varit bra både för sömnen, mot kramp och för hjärtat (extraslag) Dessutom har inte magen flippat ur på det. 
När pulvret var slut köpte jag magnesiumkapslar på apoteket. Dom tålde inte min mage, Det är något i kapselhöljet som min mage slår bakut mot. 
Efter det har jag provat magnesiumtabletter men sover jättedåligt och har kramp i foten på natten så dom känns inte heller bra. 
Nu ikväll hittade jag pulvret på nätet och skickade efter det. 
Så nu hoppas jag på bättre sömn snart! 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0