Redo för Pridefestival

Det var varmt & skönt på förmiddagen igen. 
Idag släppte Bosse ut hästarna & jag var med i stallet för säkerhets skull, haha. 
När jag skulle gå ut stannade jag till på trappan, det kändes som något var fel. Det var det, jag hade knutit en plastpåse om vänsterfoten för att skydda tubigripen men glömt att ta på en sko på den andra. 
Mockningen tog vi efter frukosten & elvakaffet kunde vi dricka på uteplatsen. 
Jag luftade foten lite & såg att den var både randig och väldigt färgglad. 
(null)
Precis (nästan) som en Prideflagga. 
På eftermiddagen kunde jag faktiskt gå lite försiktigt utan kryckor, så skönt! 
Det gör jätteont dom första stegen men sen går det bättre. 
Jag tröttnade på att bara sitta i soffan så jag gick ut i köket och bakade chokladmuffins och negerbollar. 
Stephie kom hem på kvällen och red Sigge. Jag gick med bort, fick på en foppatoffla på foten & slapp gå med plastpåse. 
(null)
Så skönt att kunna göra något igen. 
Stephie fick med sig muffinsarna, hon har minst sagt fullt upp i Lekeryd nu. 
Time to sleep
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0