Ridning & renovering

Jag sov faktiskt bättre i natt. Kors i taket.    Jag vaknades första gången halv fyra! Det är längesen det hände kan jag lova. 
Skönt i alla fall. 
Efter frukosten tog jag in hästarna igen och sadlade Sigge. Det gick både bra & mindre bra, lite som vanligt… Först är man jättenöjd för han lyssnar på halvhalterna, sekunden efter har han glömt bort vad en halvhalt är & springer fortare istället för att hejda sig. Då får man börja om igen. 
(null)

Jag skurade en och en halv vägg i stallet idag också. Hinner nog klart innan vintern, haha. 
(null)

Efter kaffet åkte vi först till K-rauta & köpte gipsskivor till taket på toaletten. Sen körde vi direkt till lägenheten. 
Där satte vi upp ett par osb skivor och gipsskivor så väggen vid toaletten blev klar. 
(null)

(null)

(null)
Den vänstra dörren är till toaletten och den till höger är till garderoben (walk in closet)
Klockan blev efter fyra innan vi åkte hemåt & då var vi ganska hungriga så det fick bli varsin cheeseburgare på McDonalds. 
Vi åt fajitakyckling på kvällen tillsammans med Tim. 
Stephie kom förbi efter att ha varit hos Mickan och ridit, så vi nattfodrade ihop. 
Nu håller jag tummarna för ytterligare en natt med bra sömn. 
Sov gott allihop 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0