Saga & Stephie đŸŒŸđŸ„‡đŸ†

Idag var det tĂ€vling igen pĂ„ Jfk:s Jönköping Summer Dressage. 
Anette, Danne & jag Ă„kte tillsammans för att supporta och heja pĂ„ Stephie och Saga N. 
Ett par bilder frÄn framridningen;
(null)

(null)

(null)

Idag startade dom Msv B:5 med den Ă€ran. Dom vann efter en riktigt fin runda, en liten miss men dom fick Ă€nda drygt 70%. 
Grattis!!! 🌟😍
(null)

(null)

(null)

Extra mĂ„nga & fina priser har sponsorerna skĂ€nkt i Ă„r pĂ„ grund av att Jönköping Summer Dressage firar 10 Ă„r.  
IgĂ„r fick hon Agria tĂ€cke och schabrak plus pokal & idag tĂ€cke och presentkort frĂ„n Hööks och hĂ€ststatyett. 
(null)

GĂ„rdagens resultat. 
(null)

Efter kaffet tog jag fram dammsugaren och hann precis klart hela huset innan S kom hem. DĂ„ var det min tur att rida. 
Idag hittade jag nĂ„gra knappar som funkade med Stephies hjĂ€lp, sĂ„ jag var ganska nöjd efter trĂ€ningen faktiskt. Skönt. 
(null)
Haha, Sigge ser ut som en tax 😂 -ja, jag vet att jag ocksĂ„ ser rolig ut 😂
Efter ridningen kom Danne med en kasse mat som vi satte igĂ„ng att laga. 
En middag för att fira dagens seger. 
Vi Ă„t grillspett, rostad fĂ€rskpotatis med riven parmesan, sallad, vitlöksbröd och Dannes pepparsĂ„s. Till efterrĂ€tt kladdkaka med vispgrĂ€dde. Vi skĂ„lade ocksĂ„ med Fruttisecco smultron. Flaskan var finare Ă€n vad innehĂ„llet var gott, haha. 
Men maten var vĂ€ldigt god! Fick paltkoma deluxe eftersom vi inte hade Ă€tit nĂ„t pĂ„ dagen (som vanligt) 
(null)

Nu pĂ„ kvĂ€llen har vi fĂ„tt ett par riktiga Ă„skskurar. 
Dags att duscha, vilket inte hunnits med tidigare under dagen. Sen ska hĂ€starna fĂ„ lite mer mat. 
Sov gott allihop 
Kram ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0