Stephie 31 ❤️

Idag för 31 år sen blev jag mamma för första gången, till en liten glad tjej. 
(null)

(null)

(null)

Stort Grattis på födelsedagen Stephie ❤️
På förmiddagen dammsög jag, åkte & handlade och skrapade potatis. 
Vi slog in några paket också vilket Wilda tycker är väldigt spännande. 
(null)

(null)
- Snälla husse, kan jag få nåt, lite snöre i alla fall då?! 
Hon fick den tomma pappersrullen sen och anföll den direkt. 
(null)

(null)

Stephie kom från Mickan vid ett & då fikade hon och jag med varsin sockerbulle. 
Bosse och Tim var i lägenheten några timmar. 
S & jag tog en promenad innan vi satt igång med maten. 
(null)

Kvar att göra var förrätt, vitlöksbröd och sallad. 
Till förrätt gjorde vi små västerbottenostpajer, gjorda i muffinsplåten. 
Vi åt sen Boeuf Bourguignongrytan med potatis och Danne hade bakat en fin tårta som vi åt efter. 
(null)

Vi spelade "tågspelet" innan vi gick ut i stallet för att fixa iordning grejerna inför Stephies tävling imorgon. 
Det är fortfarande publikförbud på dom flesta tävlingarna så jag får inte åka med. Stephie och Mickan åker tillsammans. 
Nu ska jag titta klart på Forest Gump, inser nu att jag inte har sett slutet på den filmen tidigare. 
God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0