Stephie och Saga

(null)

Wilda var noga med att inte släppa mig ur sikte i morse. Eftersom Bosse var borta ville hon inte riskera att bli lämnad ensam. 
(null)

(null)
Det är inte jättelätt att fläta håret och sminka sig med katten på axlarna. 
Hon var nöjd när hon fick gå med ut sen i alla fall. 
När Stephie kom red jag Sigge i ridhuset. 
No coments 😅 
Vi kom in igen strax före tolv och bänkade oss i soffan för att titta på OS-lagfinalen i hoppning. Oj vad spännande det blev men Sverige tog hem guldet till slut. 
Vi åt kyckling och ris tillsammans innan Stephie åkte till Mickan för att åka & tävla med Saga. 
Jag åkte till Tim i lägenheten och hjälpte honom skruva ihop skåp till köket. 
(null)
Det här är stommar till kyl & frys bland annat. 
(null)
Köket börjar arta sig. 
Jag åkte hem vid 18-tiden för att åka med Anette och Danne till JFK och titta på Stephie när hon tävlade. 
(null)

(null)
En sista justering innan start. 

(null)
Nöjda efteråt 
(null)
Ägarna var också där och tittade & även dom var nöjda & glada. 
Det blev en andraplacering idag med 69.86% i MSV B:2
(null)

Imorgon är det dags igen. En MSV B:5 blir det då. 

Det kom en regnskur framåt kvällen så när jag kom hem "dansade älvorna på ängen" 
(null)

Usch, det börjar bli mörkt på kvällarna nu, inget man ser fram emot precis. 
Dags att ställa klockan på ringning och sova några timmar. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0