Stephie & Saga & så soffan..

Jag har svart bälte i soffhäng…
Inte kul men foten mår lite bättre nu på em/kvällen.
Ska inte trötta ut er med vilka tv-program jag har betat av idag. 
Stephie, Saga & Anette tog en ny tur till Kimstad för att starta ytterligare en Prix S:t George. Idag var den 3* ( igår 2*) 
Hon fick exakt samma procent idag och kom trea! Grattis! 🌟💥😍 Så duktiga båda två. 
(null)

(null)

(null)

Jag lägger upp dagens fotbild också. Mest för min egen skull för att se förändringar åt ena eller andra hållet. 
Blunda om ni inte vill se, vilket är fullt förståeligt.
(null)

Nu ska jag titta på ett tv-program till,  Sveriges Mästerkock VIP. 
Inatt blir det lite problem med min ljudbok. Wilda bet sönder mina iPhonehörlurar i morse. Den ena funkar bara….
Måste köpa nya imorgon för jag behöver dom verkligen. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0