Tandläkaren och ridning

Foten är lite bättre, inga kryckor idag. 
Men jag har försökt att ta det lugnt ändå. 
I alla fall mellan "aktiviteterna"
Efter stallfixet satt jag med foten högt till kvart i elva när det var dags att åka till tandläkaren med min avbitna tand. 
Eller utan min avbitna tand kanske man ska säga. Dom fixade den lite provisoriskt nu först så får jag en ny tid sen. 
Vi köpte med mat hem från Dal Baffo. Bosse orkar inte laga, nu är ju han lite ansvarig så att jag inte behöver stå mer än nödvändigt. 
Så då köper han alltså hellre mat. 
Det blev fläskfilémedaljonger med klyftpotatis och grönpepparsås. 
Jag satt i soffan en stund & vilade foten innan jag gick ut i stallet. Dax att prova att rida igen. 
Det gick ganska bra. 
Skönt! 
Jag kunde dock inte rida lätt utan fick sitta ner och det blev mer galoppjobb än sist. 
En snabb dusch senare satt jag i soffan igen. 
Där har jag suttit sen dess, förutom när jag gick ut i köket och gjorde våfflor. 
(null)

Men nu är det dags att göra en sista insats i stallet. 
Sov så gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0