100-årskalas!

Idag blev det tidig lunch här, vi åt redan halv ett. 
Sen åkte vi till Systembolaget i Habo. Där köpte jag en liten flaska champagne och två små med alkoholfritt bubbel. Jag sprang också in på Ica och köpte champagne i plast. Klockan halv tre parkerade jag utanför Ekåsen och mötte upp Rebecca och Siv. 
Vi har alla tre jobbat på Ekåsen & nu skulle vi gratulera Arnold som fyller 100 år på söndag! 
Tänk att få bli hundra år & fortfarande vara klar i huvudet & hyfsat frisk. 
(null)

(null)
Skål Arnold 🥂🍾
 Vi fikade & hade en jättemysig stund & Arnold var riktigt rörd över att vi kom. 
Det är ju två år sen jag slutade och jag har saknat dom. Alf och Marianne satt och väntade på mig när jag kom ut från Arnold. 
Vi pratade en stund & jag lovade dom att komma & hälsa på en gång till innan jul. Jag kunde dock inte lova dom att komma & jobba extra… är lite kluven till det. 
Stephie och jag kom hem samtidigt och skyndade oss att byta om och gå ut & rida. 
Det hade börjat snöa när vi gick till ridhuset och när vi gick hem var det helt vitt & lite till ute. 
Det blir till att skotta imorgon. 
En bild till får det bli idag. Bea hade hittat några tjockare "ogräspinnar" som kliade skönt under magen. Hon såg så rolig ut & gjorde sig ingen brådska att komma fram till lunchhöt. 
(null)

Nu ska jag pulsa genom snön till stallet och nattfodra. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0