A6 = asecs

Stephie kom tidigt och fixade stallet, jag hade släppt ut men slapp mocka idag. 
Klockan tio åkte vi alla tre till A6. Dom har bytt namn på det (för flera år sen) till asecs…            Så konstigt & idiotiskt tycker jag, vad är vitsen? Det sas att dom frågade en massa utlänningar för att alla skulle förstå och kunna uttala det & så blev det asecs. 
(null)
Vi hade lite små diverse ärenden som gick ganska snabbt att fixa. 
På vägen hem stannade vi på Mr Rice och köpte med mat hem. Min favorit är Cashew Chicken, den är så god! 
Wilda lekte kurragömma i påsen medan vi åt. 
(null)

(null)

Efter maten åkte Stephie till Hökerum för att rida Rocky & jag gick ut & red Sigge. 
Han kändes ganska fin idag med. 
Imorgon blir det matlagning och sen uppesittarkväll hos Tim och Amanda. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0