Andra advent

Det är redan andra advent. Veckorna går verkligen fort fram till jul & nyår tycker jag. 
Sen går januari - mars långsamt men då är vi ju ändå på väg mot ljusare tider. 
(null)
Spännande 
(null)
Wilda är som ett litet barn, vill pilla på allt. 
Idag blev det en uteritt för båda hästarna. Danne gick med för säkerhetsskull. 
Sigge ska ju vara den stabila säkra äldre hästen… men det vet han inte om. 
Han var ganska spänd första halvan men skärpte till sig sen. 
(null)
Jonie var jätteduktig i alla fall. 
B & jag åt en riktig (not) söndagsmiddag idag, fish and chips. Rätt gott ändå. 
När jag tog in hästarna var Sigge & Bea som vanligt hungriga medan Jonie mest är sugen på gos och mys. 
(null)

(null)
Sån goseplutt är han 🥰
(null)
Sigge är också pussegod men har han mat så vill han äta, gosa kan man göra sen. 
Jag körde fem kilometer på crosstrainern & lite (med betoning på lite) styrketräning på kvällen. 
Vi åt räkor och delade på en flaska vin sen fast det är söndag. Det är fördelen med att vara "pensionär". 
(null)

Nu tittar vi på Hellenius hörna & sen ska hästarna få nattamat. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0